Politica de livrare
Care sunt metodele de livrare?
Comenzile plasate prin intermediu site-ului www.eporti.ro pot fi livrate astfel:
- ridicare pesonală din magazinul: Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr. 111;
- livrare prin curier rapid (FAN Curier, DPD,Cargus).
Care este termenul de livrare?
Pentru produsele existente în stoc:
- în cazul în care alegeți plata ramburs, procesul de livrare va începe imediat după confirmarea comenzii;
- în cazul în care alegeţi plata în cont, procesul de livrare va începe imediat după confirmarea plăţii pe e-mail: [email protected].
Pentru produsele care nu există în stoc, vi se va comunica prin e-mail sau telefonic termenul de livrare.
E bine să știi că în perioada Black Friday sau de sărbători, termenul de livrare al comenzilor poate fi mai mare de 24-72 de ore, însă acesta nu va depăși termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data Confirmarii Comenzii.
Livrarea se efectuează în 24-72 de ore din momentul recepționării comenzii de către firma de curierat.
Care sunt taxele de livrare?
Pentru produsele care vor fi ridicate personal de la sediul magazinului, nu se percepe nici un fel de taxă, așadar această metodă este Gratuită.
Comenzile ce depășesc valoarea de 500 RON beneficiază de transport gratuit în raza de acoperire a FAN Curier sau DPD.
Șinele (>3m) și kiturile pentru porți autoportante pot fi livrate până la domiciliul clientului în cazul în care este acces pentru camioane de 7t. Profilele >3m sunt livrate prin Transport cu GRUPAJ NATIONAL iar costul trasnportului apare la finalizarea comenzii .
Valoarea standard a transportului este de 25 RON, însă costul de livrare poate să difere pentru localitățile care nu sunt incluse în raza de acoperire a curierilor.
Pentru produsele cu specificația „LIVRARE GRATUITA”, costul de livrare este acoperit de către noi. Această facilitate este valabilă doar în cazul localităţilor în care serviciile de curierat au puncte de lucru. Pentru localităţile în care curierul (FAN Curier, GLS) nu are punct de lucru, costul transportului se va comunica telefonic sau prin e-mail.
Taxa de transport include TVA și va fi afişată pe factură. Aceasta este inclusă în suma care va trebui achitată curierului.
Livrarea se efectuează prin rețelele de curierat FAN CURIER sau DPD,Cargus, iar stabilirea curierului care va recepționa comanda plasată se va face de către Huning Trade SRL.
Pentru orice problemă întâmpinată nu ezita să ne contactezi prin email la [email protected] sau telefonic la 0728 883441 sau 0726 130852.